Tijd besparen met KineQuick

Dashboard 'My KineQuick'

De startpagina van KineQuick geeft een handige overview van alle nieuwigheden. Zo begin je up to date aan je dag.


  • Bekijk, beheer en betaal je KineQuick facturen;
  • Overzicht van het aantal behandelingen van je kabinet;
  • Openstaande tegoeden van patiënten;
  • Check of je computer en besturingssysteem nog in orde zijn;
  • Alle opleidingen georganiseerd door KineQuick;
  • De nieuwigheden van de laatste updates;
  • Suggesties voor nieuwe functionaliteiten van andere gebruikers. Deze kan je aanvullen of je kan erop stemmen.

Afsprakenbeheer

  • Heb je er al eens gedacht om je patiënten zelf hun afspraken te laten beheren? Dit kan met onze online agenda, zonder de controle over je agenda te verliezen.
  • Met e-mail en sms-herinneringen voorkom je dat patiënten hun afspraak vergeten en niet op komen dagen. Bovendien kan je de teksten volledig aanpassen aan jouw huisstijl.

Documenten en sjablonen

  • Dankzij de verschillende sjablonen in het programma maak je snel en eenvoudig financiële-, medische-, statistische- en andere rapporten op. Mist er voor jou nog eentje? Dan maak je deze gewoon zelf aan.
  • Personaliseer de documenten door je logo op te laden. Op deze manier ziet alle communicatie er professioneel en uniform uit.
een computerscherm met een blauwe cirkel met de letter e erop

Financiën

een computerscherm met een blauwe cirkel met de letter e erop
  • Je kan CODA-bestanden importeren in KineQuick.
    CODA-watte? Dit zijn bestanden die je afhaalt bij de bank om betalingen automatisch te koppelen in onze software. Je financiën beheren ging nog nooit zo snel.
  • Een QR-code op je betalingsaanvraag maakt het voor de patiënt gemakkelijk om af te rekenen.

Verschillende toestellen

  • Met de telefoon applicatie heb je je kabinet op zak, waar je ook heen gaat.
  • Je kan je smartphone agenda ook weergeven in je KineQuick app. Zo vermijd je dubbele boekingen.

eHealth

Dankzij eHealth wissel je als zorgverlener vlot en veilig informatie uit met je patiënten en collega-zorgverleners. Hieronder enkele belangrijke begrippen.


  1. eHealth-certificaat
    Dit is een digitaal paspoort waarmee je de geldigheid van je informaticasysteem authentiseert wanneer je aansluit op beveiligde toepassingen. Deze moet je digitaal aanvragen.
  2. MyCareNet
    Door het INSZ-nummer in te geven in de patiëntenfiche worden de laatste mutualiteitsgegevens van de patiënt opgehaald.
  3. eHealthBox
    Met deze versleutelde mailbox kan je al communiceren met de voorschrijvende arts van de patiënt. Handig om rapporten door te sturen
  4. eFact
    Wordt verwacht. Zal toelaten om digitaal te factureren, rechtstreeks bij de mutualiteit. Ook het akkoord ontvang je online
  5. eAttest
    Wordt verwacht. Via eAttest stuur je getuigschriften elektronisch door naar het ziekenfonds.
  6. eAgreement
    Wordt verwacht. Via de dienst eAgreement start je de aanvraag tot terugbetaling elektronisch op en raadpleeg je de status van je aanvraag.

Jouw begeleiding op jouw manier


  • Je kan onze handleiding volgen op je eigen tempo;
  • Je kan onze handige instructievideo's kijken (en pauzeren);
  • Je kan gratis onze basisopleiding volgen (deze is bovendien PQK geaccrediteerd);
  • Je kan onze helpdesk contacteren als je vastzit of vragen hebt.
    Dit kan telefonisch, via
    chat of door te antwoorden op deze mail.